Розробка мобільних додатків

22 марта 2021, 19:53

Гаджети — важлива частина життя кожної людини. Деякі проводять багато часу в телефонах по робочих моментах, інші користуються мобільними додатками для цікавого дозвілля. Так чи інакше, люди проводять в смартфонах не менше 7 годин щодня — такі дані видає світова статистика. Розробка мобільних додатків — досить серйозний захід, який потрібно довірити професійним розробникам. Якщо грамотно провести додаток, то він скоротить дистанцію між потенційним клієнтом компанії та її продуктом.

Кому потрібна розробка мобільних додатків

Зараз ця сфера стосується буквально всіх. Більшість сучасних компаній за допомогою розробки мобільних додатків хоче зробити бізнес гнучким та успішним. Таким чином компанії можуть збільшити конверсію, що позитивно позначиться на доходах.

В основному, розробку мобільних додатків замовляють такі виробництва та компанії:

  • виробничі фірми, які пропонують продовольчі та непродовольчі товари;
  • фінансові компанії, які хочуть збільшити впізнаваність свого продукту та зробити комунікацію з клієнтами більш легкою та зручною для всіх;
  • фірми, які поширюють засоби масової інформації;
  • сфера послуг (готелі, ресторани, магазини, турагентства та інше);
  • компанії B2B;
  • інтернет-магазини.

Як фахівці розробляють мобільні додатки

Професіонали проводять такі заходи:

  1. Аналіз ринку та створення етапів роботи. Якщо потрібен якісний та ефективний продукт, то потрібно повністю зрозуміти його сферу діяльності. На початковому етапі фахівці зустрічаються з клієнтом для обговорення всіх нюансів, пропонують своє технічне завдання та стверджують його.
  2. Проектування. Фахівці проводять вивчення цільової аудиторії, щоб розуміти, для кого розробляється мобільний додаток. Якщо є розуміння ЦА, то й додаток на смартфонах буде цікавий людям. Потім створюються перші інтерфейси на тестовому рівні.
  3. Дизайн. Інтерфейс повинен бути приємним для ока й зручним. Також повинен бути чітко дотриманий унікальний стиль з урахуванням іконок, логотипів та анімацій.
  4. Технічна частина. На даному етапі створюється архітектура та структурування програми.
  5. Публікація в магазинах мобільних додатків. Фахівці викладають свій продукт для тестування, щоб розуміти наявність помилок, функціонал та дієздатність.
  6. Підтримка. Найчастіше компанії не залишають клієнтів після завершення розробки, а підтримують мобільний додаток ще й під час експлуатації. Тут підключається маркетинговий відділ та технічна підтримка.

Для багатьох компаній, яким потрібна розробка мобільного додатку, вкрай важко знайти перевірених спеціалістів. Звертайтеся в Brander — компанія виповнить всі етапи зі згодою клієнтів.

Поделиться:
Присоединяйтесь к нам:

Похожие статьи

Все статьи

Популярные статьи

Все статьи

Комментарии

Чтобы добавить комментарий, войдите или зарегистрируйтесь.