Переваги і недоліки мікрокредитування

14 января 2019, 20:01

Що таке мікрокредитування

Під поняттям «мікрокредитування» розуміють один з основних видів мікрофінансування, сутність якого полягає у наданні споживчих кредитів на споживчі цілі певним категоріям населення, які внаслідок різного роду причин, не мають можливості використання послуг, які надають комерційні банківські установи.

Тепер коли стало відомо що таке «мікрокредитування», варто розглянути всі історичні аспекти даного явища. Ринок мікрокредитування зазнав перших кроків на шляху становлення в 1974 році в Азії, і розмір займу склав 27 доларів США. Не зважаючи на мізерність даної позики, з першого погляду, зважаючи на сьогоднішні реалії життя, цього вистачило для того аби закласти фундамент для розвитку даного сектору економіки, і вже через незначний проміжок часу, заснувати Грамін Банк, який спеціалізувався на видачі мікрокредитів.

Переваги і недоліки мікрокредитування

Через певний період часу ідеї ринку мікрокредитування поширилися по всьому світу, і Україна не стала винятком. Тому й не дивно, що зараз, у 2018 році, мікрокредитування є найперспективнішою сферою, адже, в обороті знаходяться суми, які за певними статистичними даними налічують мільярди доларів.

Ринок кредитів і мікрозаймів розвивається с кожним днем, і на даний момент українцям видано кредитів на сумму більше ніж 127 млрд гривень. (Джерело)

Для того щоб проаналізувати суперечливі аспекти ринку мікрокредитування доцільним буде проведення SWOT-аналізу, який допоможе створити цілісну картину, що відображає всю сутність даного явища:

SWOT-аналіз ринку мікрокредитування

Переваги:

  • економія часу
  • зручність та оперативність
  • доступність

Недоліки:

  • відносна неконтрольованість
  • додаткові витрати на підтримку онлайн платформ

Можливості:

  • висока ліквідність
  • підвищення комп'ютерної грамотності населення
  • залучення нових інвесторів
  • створення партнерських програм

Загрози:

  • зменшення штату працівників у випадку онлайн кредитування
  • можливість втрати даних внаслідок кібератак та терорестичних актів
  • створення нових законопроектів

Результати SWOT – аналізу демонструють наявність значних переваг та можливостей для розвитку мікрокредитування.

Взагалі, нині в Україні нараховують близько 700 комерційних небанківських установ, 90 з яких зареєстровано лише в 2017 році. Наведені дані свідчать про значний інтерес до ринку мікрокредитування як з боку споживачів, так і з боку продавців, тобто інвесторів, які мають наміри розвивати власний бізнес в даному сегменті економіки країни. Зацікавленість споживачів ринку згідно опитаних респондентів є не менш значущою, а ніж показники продемонстровані серед опитаних інвесторів.

Отже, проаналізувавши дані надані в таблиці можна стверджувати, що ринок мікрокредитування має найбільше прихильників у віковій категорії 26-40 років.

Поделиться:
Присоединяйтесь к нам:

Похожие статьи

Все статьи

Популярные статьи

Все статьи

Комментарии

Чтобы добавить комментарий, войдите или зарегистрируйтесь.