Невидимі двері стають популярними і … видимими

12 ноября 2019, 21:24

Ніяких парадоксів, просто відчувши запах модного тренду, дизайнери кинулися пропонувати невидимі двері, не вдаючись у справжній зміст терміна. Не звернувши уваги на те, що інтер’єрам спрощена невидимість виходить боком, серйозно дрейфуючи в сторону несмаку.

Підігнати міжкімнатні двері прихованого монтажу неможливо

Дивна новація маркетологів, в спробах встигнути за модою. Займемося семантикою, відокремивши мух від котлет.

Що пропонує більшість продавців:

  • Пофарбовані в колір стін невидимі двері – візуально розширюють простір. Неправда, По-перше, двері видно за рахунок ручки і щілин, по-друге, дерев’яне полотно досить складно пофарбувати точно так, як стіну. Різні матеріали, різниця може бути помітна (особливо з часом) візуально;
  • Відсутність помітного входу – викликає відчуття безпеки індивідуального світу людини, особливо за відсутності вікон. Міф. Відсутність вікон і дверей. у цілком здорових людей викликає клаустрофобію, а не почуття безпеки. До речі, відсутність вікон і дверей – новий тренд дизайнерів стилю «Лофт».

Деякі любителі просто пофарбувати двері, заявляють про творчі знахідки та інші авторські пошуки, оскільки погано знайомі з історією. Насправді підхід в корені має відрізнятись, працювати треба з дизайном, а не з уявними досягненнями психології.

Кімнати, в яких не було вікон, а двері були приховані (зовні), в Луврі займають значну площу. Деякі збережені в первозданному вигляді, «авторство» доморощених дизайнерів-психологів тут ні до чого.

Там жила челядь, позбавлена ​​права бачити королівські особи навіть з вікна, але не позбавлена ​​обов’язків їм прислужувати. Королівські особи мали свої привілеї, наприклад, не знати що в палаці так багато челяді. Тому і маскували дверні прорізи, причому набагато вправніше, ніж зараз це намагаються робити продавці, що бажають заробити на моді.

Чим відрізняється невидимість від непомітності? Акцентами

В одному з романів А. К. Дойла, Шерлок Холмс говорить велику фразу: — «Ватсон, якщо хочете як слід заховати предмет, покладіть його на видне місце».

Цікаво, що задовго до виходу повісті, принцип таким чином ховати виходи реалізували практично всі країни і народності. Від Китаю і Японії з їх «фальшивими» стінами до єгипетських фараонів з «падаючими» ступнями. На Близькому Сході з хитромудрими правилами спільного проживання чоловіків і жінок мистецтво довели до досконалості.

У деяких палацах ОАЕ водять екскурсії, показуючи міжкімнатні двері прихованого монтажу, які туристи не в змозі знайти. Особливого секрету немає, зазвичай вони на самому видному місці, саме там, де найдоцільніше зробити вхід в кімнату. Однак логіка маскування на Сході не в політиці, як було в Європі, а в жіночій і чоловічій половині будинку.

Замасковані двері повинні була зупинити стороннього, який намагався проникнути в жіночу половину будинку. Образно кажучи, прагматизм і нічого особистого. Зараз дизайнерам і просуваючим «невидимі» двері маркетологам має сенс звернути увагу на те, що придумано давним-давно. Хочеш заховати – поклади на видне місце. На відміну від наслідувачів, справжні майстри роблять двері непомітними, не виказуючи непомітність за невидимість. Невидимі двері запропонують, в тому числі такі, про який і власник не відразу згадає. У сенсі де вона.

Поделиться:
Присоединяйтесь к нам:

Похожие статьи

Все статьи

Популярные статьи

Все статьи

Комментарии

Чтобы добавить комментарий, войдите или зарегистрируйтесь.