CRM-система для фітнес-клубу

01 декабря 2019, 21:24

CRM-системи для фітнес-клубу Що таке CRM-система для фітнес-клубу

Управління взаємовідносинами з клієнтом (Customer Relationship Management) – стратегія, де центральним елементом бізнесу є клієнт. Такий підхід до роботи сприяє розвитку будь-яких компаній, в тому числі спортивних центрів. Реалізувати стратегію на практиці допомагають CRM-системи для фітнес-клубів – програмні продукти, що автоматизують взаємодії з клієнтами і внутрішні бізнес-процеси.

Сучасний ринок CRM пропонує універсальні системи і спеціалізовані програми, що враховують специфіку роботи спортивних клубів. При виборі потрібно врахувати функціональність ПО і можливість інтеграції з іншими засобами автоматизації бізнесу, зіставити вартість впровадження і потенційну економічну віддачу. Відповідна за всіма параметрами CRM-система допоможе сформувати велику клієнтську базу, підвищити лояльність відвідувачів, збільшити продажі спортивно-оздоровчих послуг – за умови грамотного і активного використання.

Особливості та переваги сучасних CRM-систем для фітнес-клубу

Використання CRM-систем для фітнес-клубу надає наступні переваги:

  • Управління лояльністю відвідувачів. В CRM необхідно фіксувати інформацію про кожного клієнта – дату народження, медичні протипоказання, улюблені оздоровчі процедури і таке інше. На підставі цих даних можна налагодити персоніфіковане спілкування, адже подарунковий сертифікат на день народження, спеціальна пропозиція, іменне запрошення на участь в акції сприяють підвищенню клієнтської лояльності.
  • Зростання продажів. При інтеграції CRM для фітнес клубу з сайтом і контактним центром можна налаштувати автоматичний збір лідів і їх розподіл між менеджерами відділу продажів. Оперативна реакція на звернення підвищує ймовірність переведення контактів в статус реальних клієнтів. Якісний комунікативний сервіс приваблює в фітнес-клуб нових відвідувачів, а також схиляє існуючих клієнтів регулярно купувати спортивні та оздоровчі послуги. Маючи дані по незавершених операціях, можна знаходити і усувати «вузькі місця» в воронці продажів.
  • Можливості для аналітики. За запитом CRM сформує звіт в потрібному інформаційному зрізі: наприклад, видасть відсоткове співвідношення постійних клієнтів і «холодних» контактів, LTV, середній чек по співробітниках відділу продажів і таке інше. На підставі статистичних даних можна аналізувати поточний стан справ в фітнес-клубі, вносити корективи в існуючу стратегію продажів, прогнозувати фінансові показники, що особливо актуально для фірм, що використовують в обороті позикові кошти.
  • Контроль над персоналом. З CRM керівник отримує можливість перевірити статистику кожного фахівця відділу продажів, отримати інформацію про тривалість укладання угод, прослухати записи телефонних розмов і подивитися переписку по операціях, що зірвалися На підставі зведених звітів можна порівняти KPI (ефективність) співробітників для преміювання найбільш успішних.
  • Оптимізація роботи персоналу. Автоматизація взаємодії з клієнтами полегшує рутинну роботу співробітників відділу продажів і адміністраторів. Наприклад, CRM допомагає нічого не забути, надсилаючи SMS- або email-нагадування про дії, що зазначені в електронному календарі.
  • Зворотній зв'язок. Налагоджений комунікаційний процес допомагає своєчасно виявляти помилки в роботі, оперативно вирішувати проблеми клієнтів, скорочувати число незадоволених відвідувачів. Таким чином, поліпшується якість роботи в кожному напрямку: від тренажерного залу до SPA-кабінету.
  • Автоматизація документообігу. CRM-систему для фітнес-клубу можна інтегрувати з іншим ПО для бізнесу, наприклад, з бухгалтерською та складською програмами. При такому підході прямо в CRM можна створювати персональні договори на надання послуг, формувати рахунки, списувати зі складу спортивне харчування та продукти для фітнес-процедур.
Поделиться:
Присоединяйтесь к нам:

Похожие статьи

Все статьи

Популярные статьи

Все статьи

Комментарии

Чтобы добавить комментарий, войдите или зарегистрируйтесь.